کابل خشک

کابل خشک به واسطه کاربردهای زیادی که در صنعت دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. کابل‌ خشک در واقع چند سیم مفتولی است که به یکدیگر تابیده شده‌ و از استحکام و قدرت کششی بالایی برخوردار است.

🔥🔥فروش فوق العاده کابل آلومینیوم 🔥🔥

کابل خشک

کابل خشک یکی از پراستفاده‌ترین نوع کابل است که در موارد صنعتی، تخصصی و الکترونیکی به فراوانی استفاده دارد. این نوع کابل مثل انواع کابل‌، خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارد که باعث تفاوت آن با انواع دیگر شده است. کابل‌های خشک از نوع کابل مفتولی به حساب می‌آید و از یک یا چند رشته سیم مجزا است که به صورت پیچیده به دور هم یک کابل را تشکیل می‌دهند و با توجه به هادی خوبی که دارند، به خوبی می‌توانند، جریان قوی برق را از خود عبور دهند. کابل خشک یک کابل ثابت با انعطاف‌پذیری پایین است، به همین علت، به طور معمول در جایی استفاده می‌شوند که به جابجایی کابل نیاز نشود.

بیشترین کاربرد این کابل در ساختمان‌سازی، برج‌سازی و زمین و سیم‌کشی برق تابلوهای تبلیغاتی است که به صورت ثابت قرار می‌گیرند. بهترین رسانای مورد استفاده در این کابل مس است، اما قیمت بالای آن باعث شده تا از آلومینیوم نیز در ساختار کابل‌های خشک، به کار رود. کابل خشک در دو محیط مرطوب و خشک قابل استفاده است و حساسیت آب و هوایی ندارد. بر اساس ولتاژ، ضخامت و ابعاد مختلفی که از این کابل وجود دارد، انتخاب و به کار گرفته می‌شود. معمولا کابل‌های خشک در دو دسته NYRY و NYY وجود دارند، که معمولا اندازه و ابعاد مختلفی از آن‌ها تولید می‌شود. برای کابل‌کشی برق بدون محافظ مکانیکی درون و بیرون از ساختمان از NYY استفاده می‌شود و برق شبکه‌های هوایی و سیستم‌های زمینی از طریق نوع NYRY تامین می‌شوند.

کاربرد کابل خشک

کاربرد کابل خشک یا کابل مفتولی بسیار گسترده است. لذا با توجه به ویژگی‌های مختلفی که دارد در شرایط محیطی متنوع کاربردهای متنوعی را دارا است. از جمله کاربردهای کابل خشک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیم خشک
نوع محصولقیمت واحد (ریال)نوع محصولقیمت واحد (ریال)
10*1508.00016*1750.000
25*11.240.00035*11.660.000
50*12.460.00070*13.440.000
95*14.660.000120*1
150*1185*1
240*111.770.000300*1

برای خرید انواع کابل افشان با قیمت استثنایی اقدام کنید!🔥👈🏻 کابل افشان

سیم و کابل
انواع سیم و کابل

فروشگاه سیم و کابل کسری عرضه کننده انواع سیم و کابل با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

انواع کابل خشک

کابل خشک از نمونه‌های پر کاربرد سیم و کابل در صنعت برق است. این کابل از میزان انعطاف پذیری کمی‌برخوردار است و علت کابل خشک نامیدن ان نیز انعطاف پذیری کم آن است . در صورت نیاز می‌توانید آن را در محیط های مرطوب، محیط‌های دارای تنش مکانیکی و زیر زمین استفاده نمایید.
کابل خشک از نظر ساختار و ابعاد و‌اندازه به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کابل خشک NYY

مانند دیگر اعضای خانواده در خانواده کابل NYY ، کابل NYY به طور گسترده ای در برنامه‌های انتقال و توزیع قدرت استفاده می‌شود. هر یک از حروف “NYY” معنای واقعی کابل NYY را مشخص می‌کند ، که عبارت است از:

N ، مخفف Copper core است

Y ، عایق PVC (داخلی) را تعیین می‌کند

Y ، کابل را با نصب PVC بیرونی مشخص می‌کند

با استفاده از این اختصارات ، درک کابل NYY به این معنی است که یک کابل با یک یا چند هسته مسی عایق PVC ، با غلاف PVC بیرونی عایق شده است. هر دو Y مخفف PVC کابل NYY است که مشخص شده است، یکی برای غلاف داخلی و دیگری برای روکش بیرونی.

“N” یک کابل با هسته مسی را مشخص می‌کند. علاوه بر این ، هنگام بررسی یک برگه مشخصات کابل NYY ، ممکن است با کابل با برچسبی مانند NYY 185 برخورد کنید. این داده‌های عددی‌ اندازه گیری کابل  185 میلی متر را مشخص می‌کند. با وجود کابل‌های خانواده NYY ، کابل‌های دیگری نیز وجود دارند که مشخصات منحصر به فرد آنها را در بین سلسله مراتب کابل‌ها نشان می‌دهند.

به عنوان مثال ، ممکن است با یک کابل NYA برخورد کنید. در این مثال ، نام دو حرف اول یکسان است و یک کابل هسته مسی عایق PVC را مشخص می‌کند. با این حال ، “A” در مشخصات کابل NYA مشخص می‌کند که این یک کابل هسته مسی با یک هسته مسی واحد است و فقط یک لایه عایق PVC دارد.

قیمت کابل خشک
قیمت کابل 1*185 مسی

کابل خشک NYRY

این کابل در سیم کشی و کابل کشی استفاده می‌شود. گزینه مناسبی برای شرایط محیطی با دمای عملیاتی بالا است. مقاومت خوبی در برابر تابش خورشید و جانوران موذی دارد و تحمل خوبی در برابر درجه حرارت پایین و عوامل شیمیایی دارد.

این کابل می‌تواند در هوای آزاد، دیوارها یا در مسیرهای مسابقه، داخل پیاده روها و به طور کلی در سیستم کابل کشی ساختمان‌ها استفاده شود. همچنین به صورت تو کار در زیر زمین نیز قابل استفاده است. کابل خشک NYRY دارای کیفیت مناسب است و در انواع مختلف 1 تا 4 رشته وجود دارد.

در حلقه‌های 500، 1000 و 1500 متری به فروش می‌رسد. این کابل دارای ابعاد و‌اندازه‌های مختلف است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای تهیه و خرید انواع کابل خشک می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. هممچنین در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره قبل از خرید ما بهره مند شوید.

quality
بالاترین کیفیت

کیفیت در فروشگاه سیم و کابل کسری حرف اول را می‌زند و هدف اصلی ما ارائه با کیفیت ترین محصولات موجود به شما عزیزان می‌باشد.

price
مناسب ترین قیمت

قیمت مناسب یکی دیگر از اهداف اصلی فروشگاه سیم و کابل کسری است تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم باکیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.

ارسال سریع
ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه سیم و کابل کسری می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

بهترین برند عرضه کننده سیم و کابل ایرانی

از جمله برندهای عرضه کننده سیم و کابل ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

🟡 سیم و کابل البرز الکتریک نور(لینکو) : یکی از برندهای ایرانی است که انوع سیم و کابل را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی ارائه می‌دهد. البرز الکتریک نور انواع کابل خشک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید و ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید آمحصولات البرز الکتریک نور می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر این برند مراجعه نمایید.

🟡 سیم و کابل خراسان افشار نژاد : برند افشارنژاد خراسان از جمله برندهای ایرانی است. این برند بیش از چند دهه تجربه دارد و انواع سیم و کابل با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید این سیم و کابل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

🟡 سیم و کابل سیمین: سیم و کابل سیمین دارای کیفیت بالا است و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده است. این برند از محبوب‌ترین برندهای ایرانی است. یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند کابل مفتولی است که از طریق نمایندگی‌های مجاز و معتبر ارائه می‌شود. برای تهیه و خرید انواع محصولات برند سیمین با ما در تماس باشید.

🟡 سیم و کابل همدان: برند همدان، از محبوب‌ترین برندهای ایرانی محسوب می‌شود و انواع محصولات سیم و کابل ایرانی را عرضه می‌کند. یکی از محصولات آن کابل خشک است و در حلقه‌های 500 متری تا 3000 متری به فروش می‌رسد. برای تهیه و خرید کابل خشک همدان با ما در تماس باشید. جهت استعلام قیمت به روز و دقیق سیم و کابل همدان از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

🟡 سیم و کابل سیمیا: سیمیا یکی دیگر از برندهای ایرانی عرضه کننده انواع سیم و کابل است و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. با داشتن بیش از چند دهه فعالیت در این عرضه، پیشگام در تولید و رفع نیاز‌های بازار می‌باشد.

برای تهیه و خرید انواع کابل خشک از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید. همچنین برای دریافت استعلام قیمت دقیق و به روز با کارشناسان ما در کسری کابل تماس حاصل نمایید.

بروزرسانی 29.06.01