سیم و کابل پارس صنعت رسانا

شرکت سیم و کابل پارس صنعت رسانا بیش از دو دهه است که در زمینه تولید محصولات الکتریکی از جمله انواع سیم و کابل فعال است؛ این شرکت در سال ۱۳۸۱ و در شهرک صنعتی شهر ایوانکی واقع در استان سمنان با نام تجاری پلیمر شرق فعالیت خود را آغاز کرده است و از ابتدا با همکاری متخصصان و صنعتگران زبده اقدام به فعالیت تولیدی کرده و همواره رعایت کلیه اصول مربوط به کیفیت کالا، دریافت گواهی‌نامه‌های تولیدی و استانداردهای داخلی و بین المللی را در سر لوحه شروع خدمات خود قرار داده است. این شرکت همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد طیف گسترده‌ای از محصولات الکتریکی را تولید می‌کند که در ادامه این مقاله به معرفی مختصری پیرامون محصولات تولیدی آن خواهیم پرداخت.

📞تماس مستقیم

☎️شماره تماس

کابل‌های قلع‌اندود شیلد و فویل دار افشان با استاندارد AWG, MM2

از انواع محصولات تولیدی سیم و کابل پارس صنعت رسانا؛ می‌توان به کابل‌های افشان اشاره کرد. این نمونه از کابل‌های افشان دارای استانداردهای مختلفی هستند که در واقع مشخص کننده نوع و خاصیت رسانایی کابل است. به بیانی دیگر استانداردهای ذکر شده مشخص کننده خصوصیات رسانایی سیم و کابل هستند. لازم به ذکر است که هرچه سیم‌ها بزرگتر شوند مقاومت آن‌ها در برابر عبور جریان الکتریکی کمتر خواهد شد و برعکس. بر این اساس هرچه استاندارد AWG بزرگتر باشد؛ قطر سیم کمتر است. کابل‌های دارای این استاندارد در انواع قلع‌اندود شیلد دار تولید می‌شوند.

انواع سیم‌های تک رشته قلع‌اندود AWG ۱۶.۱۸، ۲۰.۲۲، ۲۴.۲۶، ۲۸.۳۰

این سری از سیم‌ها با برند سیم و کابل پارس صنعت رسانا؛ نیز با کیفیت منحصر به فرد با مشخصات فوق تولید می‌شوند؛ اصولا این مدل از سیم‌ها از انواع افشان هستند؛ ولی به گونه‌ای که فقط از یک رشته درست شده‌اند و از خصویات دیگر آن‌ها می‌توان به توان‌های حرارتی متعدد و ولتاژهای مختلف اشاره کرد. قابل ذکر است که در این شرکت؛ سیم و کابل پارس صنعت رسانا با قطر و سطح مقاطع مختلف تولید می‌شوند و هر کدام از کابل‌های ذکر شده دارای مشخصات منحصر به فرد خود هستند.

کابل‌های کنترل شیلد و فرمان

این مدل از کابل‌ها که کابل‌های فرمان نیز نامیده می‌شوند با برند سیم و کابل پارس صنعت رسانا؛ تولید می‌شوند و برای انتقال جریان‌های پایین، سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال در صنایع مختلف استفاده می‌شوند که دارای انواع شیلددار و بدون شیلد هستند. بیشترین مورد استفاده این کابل‌ها در تابلوهای فرمان، اتاق‌های کنترل و پالایشگاه‌ها است.

انواع سیم و کابل برق (استاندارد)

انواع سیم‌ها و کابل‌های شرکت سیم و کابل پارس صنعت رسانا مورد استفاده در صنایع مختلف؛ تحت انواع استانداردهای داخلی و بین المللی و با گواهی‌نامه‌های تایید کننده کیفیت کالا در این شرکت تولید می‌شوند؛ از انواع این محصولات می‌توان به انواع سیم و کابل‌های افشان و نیمه افشان با هادی‌های مسی و غیره اشاره کرد.

کابل‌های کواکسیال 2.5C-2V, ۳C۲V، 4.5C-2V, RG6, RG58, RG59, RG11, RG213

این مدل از کابل‌ها با مشخصات ذکر شده در فوق عموما برای انتقال دیتا استفاده می‌شوند؛ این کابل‌ها در انواع و مدل‌های مختلف استاندارد در شرکت سیم و کابل پارس صنعت رسانا تولید می‌شوند. از این سری از کابل‌ها اغلب در نصب آنتن‌های ماهواره بهره گرفته می‌شود.

لیست قیمت (سیم و کابل پارس صنعت رسانا)

کابل‌های مخابراتی، هوایی، زمینی، آیفونی

انواع مختلف کابل‌های ذکر شده در مدل‌های مختلف، کاربری‌های فوق الذکر با استانداردهای لازم در سیم و کابل پارس صنعت رسانا تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

کابل‌های ترکیبی دوربین مدار بسته (mini) CCTV

این سری از کابل‌های سیم و کابل پارس صنعت رسانا؛ همان‌طور که از اسمشان هم مشخص است در حوزه نصب و اتصالات دوربین‌های مدار بسته به کار گرفته می‌شوند؛ این کابل‌ها هم دارای مدل‌ها و سری‌های مختلفی هستند. اصطلاحا سامانه‌های مدار بسته CCTV نامیده می‌شود و برای ارتباط میان تجهیزات سامانه‌های مدار بسته از کابل‌های مخصوص آن یا کابل‌های CCTV بهره گرفته می‌شود.

برای انتخاب بهترین سیم و کابل متناسب با کار و نیاز شما از فرصت مشاوره رایگان با کارشناسان سیم و کابل کسری استفاده نمایید!

لیست قیمت (سیم و کابل پارس صنعت رسانا)

برای اطلاع از قیمت‌های دقیق محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل پارس صنعت رسانا لازم است با نمایندگی‌های معتبر این شرکت تماس بگیرید. زیرا که در حال حاضر و در شرایط کنونی؛ قیمت کلیه محصولات موجود در بازار دارای نوسانات قیمتی است و ممکن است هر روز دچار به روزرسانی شود و از این‌رو کلیه محصولات سیم و کابل پارس صنعت رسانا نیز از این حیث مستثنی نیستند. لذا برای اطلاع از قیمت دقیق هر محصول تولیدی؛ بعد از انتخاب نوع محصول؛ باید با کارشناسان ما در بخش بازرگانی نمایندگی کسری تماس حاصل نموده و لیست قیمت‌های دقیق و به روز محصولات مورد نظر خود را جویا شوید.

خرید سیم و کابل پارس صنعت رسانا

برای تهیه محصولات مورد نظر خود از برند سیم و کابل پارس صنعت رسانا؛ بهتر است به نمایندگی‌های معتبر این شرکت که در سراسر کشور پراکنده هستند مراجعه نمایید. از نمایندگی‌های معتبر این گروه صنعتی؛ می‌توان به نمایندگی کسری اشاره کرد که با سابقه چندین‌ساله در زمینه فروش محصولات سیم و کابل پارس صنعت رسانا فعال است؛ توجه داشته باشید که خرید از این نمایندگی می‌تواند خیال شما را بابت ثبت سفارش و دریافت محصولات اورجینال و غیر فیک راحت نماید. لذا با مراجعه به تارنمای نمایندگی کسری و انتخاب محصولات مورد نظر خود می‌توانید آن‌ها را ثبت سفارش نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر؛ می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های مندرج در تارنما تماس حاصل نمایید.

تاریخ انتشار 1402/04/17